Home / Nyheder fra Frokostfirmaet / God kundeservice hos Frokostfirmaet

God kundeservice hos Frokostfirmaet

God kundeservice hos Frokostfirmaet


Hos Frokostfirmaet er kunderne i centrum og derfor er god kundeservice et af de essentielle led i vores succes. Vi værner om en god Frokostordning.

God kundeservice er nøglen til en god virksomhed

Frokostfirmaet beskæftiger sig til daglig med at levere kvalitetsbevidst frokost til over 6000 kuverter daglig.
I samarbejde med en række specielt udvalgte cateringkøkkener, sørger vi for et fleksibelt og lækkert produkt, leveret lige til døren.

Hos Frokostfirmaet er vi bevidste om, at den gode frokostordningen er én ting, men den samlede kundetilfredshed er alfa omega for en sund forretning. Derfor er det også et område hvor Frokostfirmaet lægger et ekstra stort fokus.
Ved at lave mindre fokusgrupper har det været muligt, at teste hvad kunderne forventer, og derved målrette kundeservicen mod deres behov.

Hvad vi ved er, at på en travl arbejdsplads er frokostpausen et meget vigtigt break på dagen. Og ofte noget medarbejderne ser frem til. Dog er det også vigtigt, at frokosten falder punktligt, da den oftest er skemalagt og den nødigt skulle falde sammen med møder eller lignende.
Derfor kører vores eget team af chauffører efter nøje tilrettelagte ruter, hvor vores logistikafdeling konstant har øje på trafikken, lukkede veje og andre faktorer, som kan spille ind i frokostleveringen. Skulle der mod forventning ske forsinkelser, så sørger vi altid for at henvende os til kunden i god tid, så de kan planlægge deres dag bedst muligt – og det er vigtigt at det er OS der ringer til kunden og ikke omvendt.

Da vi selv tester frokosten hver dag, hver uge, ved vi hvor frustererende det er, hvis frokosten er forsinket, hvorfor dette er vores kerne i en god service.

Optimering af kundeservicen

Hvad Frokostfirmaet også ved er, at en personlig kundeservice er ekstra vigtig for kunden for, at de føler at de er i centrum og bliver hørt. Det er især vigtigt i form af de særlige behov nogle kunder har med fx. særlige leveringstidspunkter, specialkuverter elle noget helt tredje – ingen kunder er ens og de skal derfor heller ikke serviceres sådan.

Vi har et team af kundeansvarlige, som kommer ud og præsenterer sig personligt hver gang en ny kunde starter. Vores oplevelse er, at dette skaber en særlig relation og tryghed plus, at eventuelle mangler bliver rettet til fra start af. Det mener vi, er opskriften på et langt og sundt samarbejde.

Ydermere er kundeservice altid til rådighed på telefonerne hvor de besvarer alle spørgsmål, store som små. Vi bestræber os på at besvare alle opkald indenfor 10 sekunder, og kunden kan forvente, at de aldrig ringer forgæves.
For altid at være klar på en hurtig og effektiv dialog har vi ligeledes personale til at administrere en online chat, hvor der kan forventes svar inenfor kort tid. Og så har vi naturligvis også mailboksen klar, hvor alle kan forvente et svar inden dagen er omme.

Frokostfirmaet mener, at en god kundeservice er uvurderlig og derfor er det også et område hvor der konstant søges optimeret, i samråd med kunderne.

Vil du høre mere?

Frokostfirmaet leverer varieret og kvalitetsbevidst frokost til virksomheder rundt om i landet. Igennem det seneste år er kapaciteten udviklet i et omfang, der har betydet, at der nu leveres frokost til flere områder af Sjælland, samt i Aarhus og omegn – og dette vurderes kun til at være begyndelsen, da efterspørgslen er stigende.

Er du interesseret i at høre mere om Frokostfirmaets kundeservice-model eller ønsker du mere information om produktet? Så kan vi let kontaktes her.